söndag 8 maj 2011

Helt fantastiskt!


Idag äntligen och helt otroligt blev min syhörna så gott som färdig!!! Knappt jag kan tro det nu står maskinen där på en egen bänk, liksom hela tiden! Jag tänker på  min första lägenhet... Då när jag hade en äldre och betydligt tyngre maskin... Den hade liksom ingen riktig plats på våra 39 kvadrat, så högst upp i överskåpet till garderoben fick den stå.Varje gång jag skulle sy var det snudd på med livet som insats. Nja det var kanske en överdrift men bökigt var det. Sedan dess har jag bytt maskiner två gånger men de har alltid haft undanskuffade platser att stå på för att inte prata om allt meck med att plocka fram och bort så snart familjen behövt köksbordet!
Nu är det i alla fall helt fantastiskt! Och snart hoppas jag kunna fylla den här bloggen lite bättre. Kunde inte låta bli att ta ett kort på alla sprakande färger i nya tygförrådet.
Glad vår allesammans!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg