söndag 15 maj 2011

Fredagkväll

De svarta strecken är någon sorts felredigering som jag inte får bort...
När jag misslyckats med ett bokomslag och två näsduksfodral... Tröttnade jag och sydde en tröja istället:)! Underbart att efter några överdelar nu ha fattat konceptet! Den är sydd av två gamla T-schirtar och med V:et på magen hoppas jag den kommer att passa lille Viktor om någon månad. Urringningen är väl stor kan jag tycka, samtidigt som den måste gå över huvudet. Lite att fundera kring. Som ni anar är ryggen fylld av fotbollar!
Här ser ni förresten anledningen till mitt bloggnamn, Lilla röd. Älskar att lägga till en stänk rött som det lilla extra:)

Mönster: "Sy kläder till babyn"
Plus & Minus: Kul att sy från avlagda kläder, gratis är gott. Minus att jag hittar ett litet, litet hål i tyget lagom till sista sömmen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg