lördag 12 november 2011

Första leveransen!

Idag har jag för första gången sålt något!:) Sälja eller inte sälja är alltid frågan, men nog är det såväl som smickrande som kul att tjäna en slant.
Beställningen gällde en filt till en ny liten världsmedborgare. En pojke som skulle få något varmt och gosigt. Jag bara älskar det här skogstyget, möjligen är det lite strävt pga. den täta färgmättnaden, men vad gör väl det när man får gosa in sig bland älgar, björnar och ugglor...
Muddens start och stopp döljde jag med ett fint skogsband från Karinottilia, efter Gekko´s smarta tips.

Som en liten bonus packade jag med en liten mössa, nog har man väl rätt till en liten bonus som första kund:)

Vad gäller sömnaden tror jag att jag lyckades göra alla fel man kan! Lyckligtvis inget värre än att det gick att åtgärda och belöningen kom när jag satte fast mudden som blev nästintill perfekt:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Populära inlägg