måndag 5 mars 2012

Gåva till "Handla för livet"


Nu är min gåva till "Handla för livet" klar. Det blev en enkel kasse i akrylatväv, mönstret heter "Vitamin" och visst känns det färgsprakande tyget som en riktig vitaminkick! Innuti är den fodrad med röd lakansväv, dessutom försedd med en liten ficka med rosa dragkedja. Praktisk för småsaker. Som en liten bonus sydde jag även en matchande liten näsdukshållare i samma tyger.

Jo just det, längst ner la jag också till en diskret skrytrad, där står:
- Jag har handlat för livet!

Nu är det bara till att hålla tummarna för att den blir såld!

Tyg: Akrylatväv, Vitamin från Åhlens. Röd bomull från Ikea
Mall: En stor kartong Cornflakes!

3 kommentarer:

  1. Superfin kasse! Jag gillar verkligen din skrytrad också! Jag ska länka från min blogg och hoppas att någon jag känner lyckas köpa den. :)

    SvaraRadera
  2. Åh, jag inser att jag har glömt att länka... Man vill så mycket, hoppas att jag fixar det under helgen!

    SvaraRadera

Populära inlägg